Kalas och Oskarshamn

Hejsan!

Nu har jag äntligen kommit åt internet! När Albin sitter vid datorn nere, så laggar mitt internet här uppe för han sitter och laddar ner en massa skit. När jag höll på att få ett raseriutbrott och försökte förklara det för pappa, så tror han inte på mig! "Albin gör aldrig något fel, utan det är du som är hysterisk." Åhhh, jag får alltid ta all skit bara för att jag är mellabarnet. Varför är det alltid så???

Idag gick vi upp vid 07:00 och grattade mamma som fyller år idag. Sedan åkte Evelina iväg till jobbet och vi andra åt frukost. Sedan gick jag och la mig igen för jag mådde pyton... Kändes som jag skulle... ja, ni fattar nog. Vill inte äckla er mer. Så här har jag känt hela dagen och jag hoppas VERKLIGEN att jag mår bättre imorgon! Tydligen så ligger typ hela kvarteret i maginfluensa, fy fan alltså! Vill verkligen inte bli sjuk! Nej, nu tänker vi friska tankar! ;)

Vid elva kom släkten och vi fikade och åt tårta.:P

Efter maten åkte vi ner till Oskarshamn och mamma och jag gick och kollade lite i affärerna. Jag köpte lite underkläder och ett jättesnyggt pennskrin (prickigt, vad annars? ;)). Dessutom,efter mycket letande, hittade jag Clerasil. :) Funkar verkligen hur bra som helst mot finnar och hyn håller sig ren och fin. :)

Vi var även och fikade på Nilssons, handlade lite på Maxi och hälsade på Evelina på biblioteket, där hon sommarjobbar.



Födelsedagsbarnet :)



Jag hittade en intressant tidning. :) Mamma och jag har bestämmt oss för att springa Tjejmilen 2010. Nu jävlar säger jag bara! :D


När vi kom hem blev det kvällsmat och nu ska jag snart gå och lägga mig för imorgon kommer Lussan! :D Det var verkligen evigheter sen och vi träffas så sällan, men nu så! :)


God natt!


/Johanna


Kommentarer
Postat av: ????????

Vadå ta all skit?

2009-07-14 @ 10:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0