Kalmar!

Nemen hejsan! :)

Idag blev det en heldag i Kalmar med syster. Vi har varit runt i princip ALLA affärer i hela stan och letat efter födelsedagspresenter till mamma som fyller år om en vecka. Tyvärr var det väldigt svårt att hitta det vi sökte, men som tur var så hittade vi lite småsaker, så jag hoppas att hon blir nöjd. :)

Jag köpte även ett par skor och gud så glad jag är över dom! :D Har titta på dom lääänge och dessutom så var det rea på dom nu så det kunde liksom inte bli bättre. ;)

När vi kom hem sprang mamma och jag spåret och det känns som om det går bättre och bättre för varje gång jag har sprungit och det är ju positivt. :)



Brownie och jag bjuder på bilden ;)

Nu är det snart "Morden i Midsomer". Det värsta är att Evelina skrämmer ihjäl mig varje gång det ringer på hennes mobil för hon har nämligen det introt som ringsignal och jag avskyr det!

Dessutom är ju den här videon VÄÄÄLDIGT spooooky och jag fattar inte hur den där läskiga tanten bär sig åt!?



/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

We love Midsomer Murders!

2009-07-08 @ 12:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0