Latitud 57!

Hallå!

Igår var det alltså första "festivaldagen" och Magda och jag gick och tog en fika innan vi gick in på området. Väl inne så kände vi inte igen en enda (!), förutom alla arbetare då. Vi gick och försökte hitta någon som såg bekant ut och hittade en av Magdas klasskompisar längst framme vid scenen. Sedan kom även mamma och dom in och Markus Fagervall drog igång.

Efter det var det Fake och dom var helt klart bäst, med Christian i täten (min föredetta klassföreståndare och engelskalärare). Fast när Magda och jag skulle gå in på det området drog en ordningsvakt tag i oss och sa "Ni vet att det är 18 års gräns här va?". Då blev jag så förbannad och tänkte fasktiskt säga åt han att vi har varit med och byggt det här!!! Men det var nog tur att jag inte gjorde det... Hur eller hur så kom vi in där och fick se Fake. :)

Efter det var det H.E.A.T och till sist disco som vi tyvärr inte kom in på. Jag som älskar att dansa! Jaja, man lär väl hinna med det också, om cirka 7 månader är man ju 18 och då blir det till att gå ut och dansa varenda helg. Haha, näe där överdrev jag allt. Men det var nog tur att vi drog oss hemåt för vi hade ont i fötterna och var helt slut.



Ikväll blir det håll igång igen och imorgon blir det till att riva alltihopa igen...

Ha det bra!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

Låter kul :)

2009-07-05 @ 12:01:30
Postat av: J.M

Ja, det har varit grymt roligt! :D



Hur är det med dig då?

2009-07-05 @ 16:23:28
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0