Lördag

Åhhh, jag blir så deprimerad av det här vädret! Man blir trött och orkar inte göra någonting och det känns som sommarlovet bara flyger iväg och skolan börjar när som helst! :S JAG VILL HA VÄRME OCH SOL!!!

Med tanke på vädret så har jag inte gjort mycket idag; sovit länge, ätit frukost, läst ut en bok, varit ute med Brownie i skogen och massa annat ointressant. Jag har även varit i affären och köpt jordgubbar. Hur ska jag överleva nu, när säsongen snart är slut??? Det är ju typ jordgubbar jag har levt på sen i slutet av mars typ! Okej, jag har ju inte BARA ätit jordgubbar, men väldigt mycket i alla fall...

Jag tog även mopeden till affären. Pappa tyckte att jag skulle köra den en sväng... Tyvärr använder jag den inte lika ofta och jag har föreslagit att sälja den, men mamma tycker att jag ska ha kvar den tills jag flyttar. Hon menar att jag kanske inte ens behöver ha bil, utan tar mopeden dit jag ska istället om jag nu flyttar till Kalmar eller något liknande... Jag har inprincip redan bestämt att jag vill bo i Kalmar om jag nu hittar ett jobbb där. Trivs verkligen bra där, lagom stor stad och där finns allt man behöver! :D Men mopeden däremot kommer jag nog sälja någon gång om någon nu vill ha den... Det finns ju trots allt en del skavanker...




"Pricken" däremot kommer jag ALDRIG sälja! Den är bara så mycket Johanna. ;)



Nu är det snart mat. :P

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0