Nätverksanslutning? Ja, tack!

Satt precis och skulle skriva ett blogginlägg, men då bryts nätverksanslutningen och jag frågar Evelina om det åskar eftersom hon drog ut det, men nej fick jag till svar... "men det kan bli åska inatt eftersom det regnar nu." OKEJ! Men bara för att jag har sommarlov och INTE har något sommarjobb och INTE ska gå och lägga mig än behöver hon ju inte dra ur nätverket än, utan det kunde jag ju gjort... Åhhh, ibland undrar jag vad hon tänker med egentligen???

Jaja, hur som helst förutom att ha städat mina garderober idag har jag kört race i trädgården med trimmen. Och jag undrar hur många sniglar jag körde ihjäl. Fy fan vad äckliga dom är!

Jag har även varit ute och sprungit en liten sväng och sett på byggslaget och dom där deltagarna är ju helt crazy...

Förresten med tanke på bygg och det här; fick se vårat schema (icke byggvekorna) och fick typ en chock. Min första tanke var: "Är det här allt?!". Fyra ämnen+ plus idrott som dom inte har lagt in än, men det spelar ingen roll det kan vi skippa ändån. ;) Börjar vid 10:00 TRE dagar i veckan och slutar vid 12:00 en dag. Det låter ju för bra för att vara sant! Så när jag vet om detta stämmer lägger jag upp det här sen...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0