Onsdag

Hejsan! :)

Nu har vi kommit hem ifrån Ödängla igen och förhoppningsvis blir det liiite mer bloggande framöver. ;)

Louise hängde med ut till Ödängla i fredags och vi hade lika kul som alltid. :D
Som sagt; dom flesta bilderna finns på min bdb, om jag skulle ladda upp dom här skullle det ta åratal.

Hoppas på att kunna träffa Lollo, Elin och Magda någon dag framöver (om dom nu har tid) för det var så längesen nu. Nästa vecka blir de förmodligen rix fm och då har man ju sån tur att man kan bo över i Kalmar och slippa åka fram och tillbaks. :D

Nu ska jag klä på mig och gå ut i solen! :)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

Japp, det hoppas jag med att vi kan göra. Träffas då nu till helgen. Jag ska snacka med Lollo idag :D Haha, jaa det är skitabra att man kan sova över i Kalmar. Men vi skulle väl gå på Rix Fm ihop va? :P Så jag inte missuppfattade dig? ;P

2009-07-29 @ 16:19:57
URL: http://elstrumpan.blogg.see
Postat av: J.M

Ja, hoppas att hon och Magda kan! ;)



Det är ju klart att vi ska gå på rix fm ihop, det kommer bli nice! :D

2009-07-29 @ 17:45:01
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0