Allt & Ingenting

Ja, vad ska jag skriva...

Sitter här och lyssnar på musik och har allmänt tråkigt. Känns som bloggen blir tråkigare och tråkigare ju mer jag skriver...

Förresten, jag slog en snabbkik på dexter igår och såg att dom hade lagt upp den nya klasslistan; BPHU08A, 25 killar och 1(!) tjej! Fy fasen vilken ångest jag har! Näe, inte ångest...men man kan ju undra hur det kommer bli egentligen? Jag har alltid haft tjejer omkring mig och umgåtts mest med tjejer i skolan, men nu ska jag helt plötsligt gå i en klass med bara killar och då har jag ju inget val precis. Det är ju som sagt var inget fel på killar, men nu har det varit en sådan stor splittring i klassen; tjejerna för sig och killarna för sig... Jaja, allting kommer nog bli bra, men helt klart annorlunda. Men det är bara till att vänja sig för så här kommer det ju jämnt att vara.

När vi skulle splittra klassen blev det ett väldans tjat om vilka 4 som skulle gå i C för INGEN vill verkligen inte, utan alla tyckte att vi skulle få hålla ihop som klass eftersom det har funkat väldigt bra. Till slut gav i alla fall några med sig och ja, jag tror att den nya klassen kommer bki bra! :)

Den här veckan ska det bli lika fint väder, så det blir sol och bad och på torsdag ska vi till Oskarshamn och börja bygga området av festivalen "Latitud 57". Så hela helgen kommer det bli fullt upp. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0