GLAD! :D

Hej hej! :)

Mitt lyckorus har inte lagt sig än och jag vet inte när det kommer göra det heller. :P

Idag fick vi välja om vi ville börja vid 10:00 eller 08:10. Jag började tidigare eftersom det är skönare att komma hem lite tidigare. :) Dels så var vi inte alls så många på morgonen, utan det var lugnt och skönt! Först städade vi lite på byggården och plockade upp en massa spik och det är helt otroligt hur mycket spik det verkligen ligger där ute alltså! Om det hade varit enkronor hade jag varit miljonär nu! ;) Efter det städade vi våra verktygslådor och även skåpen. När jag tömde mitt skåp och torkade ur det insåg jag att jag kommer inte vara här mer.... Aldrig mer se den där GB glassgubben som fordonseleverna slänger in, aldrig mer klaga över varför just jag ska ha skåpet vid dörren som alla springer in i, och aldrig mer prata skit med tjejerna där nere. :P JAG KOMMER HELT ENKELT SAKNA DET! OCH FRAMFÖR ALLT TJEJERNA SOM JAG HAR KOMMIT SÅ NÄRA NU!!!!!!!  Jag trodde faktiskt jag skulle börja lipa när dom sa "Det känns så sorgligt nu, när inte du kommer vara nere hos oss längre och det kommer vara fel person som står vid skåpet närmast dörren och klagar." *Snyft!*

Vid 10:00 hade vi "lots", sista lotsen med klassen.... Nä, nu får jag ta och skärpa mig! Vi kommer ju se varandra ändån! Efter det slutade jag och innan jag skulle gå hem fick vi reda på vårat slutbetyg i byggkunskap och jag tror jag fick en chock... Jag fick MVG på provet vi gjorde i fredags och det betyder att jag har haft MVG på allt vi har gjort i byggkunskapen!!!!!! :D:D:D Det är för bra för att vara sant! :) Detta gjorde verkligen min dag! :D
Det här är ju helt klart det MVG: et jag är mest stolt över! :D

Nu ska vi iväg till IKEA en sväng...

Ha det bra!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0