HATA TELIA!

Vårat internet laggar totalt och det är därför jag inte kan skriva, utan att det ska ta 50 år...
Mamma ringde till telia idag (igen) och dom sa att vi skulle byta några kablar och sedan skulle det bli bättre... Men inte fan blev det det, så jag hoppas vi säger upp både bredbandet och tv:n hos dom...

Idag har det inte hänt speciellt mycket; Jag har varit ute och gått med Mamma och Brownie, varit i affären (det är så himla fint där nu sen det blev nya ägare :)), klippt gräset, läst och myst med peppen. Betygen har även kommit upp på dexter nu och jag är faktiskt riktigt nöjd med dom! MVG i byggkunskap, trafikkunskap A, svenska A och datakunskap och VG i resten av ämnena. :D

/Johanna

Kommentarer
Postat av: fridaaaaaa

Bögolle, jag vill också ha så bra betyg! :( :P

2009-06-16 @ 19:47:49
Postat av: J.M

Men Frida, du har väl också bra betyg? :)

2009-06-16 @ 22:01:31
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Magda

oj oj grattis! Det var inte dåligt MVG-barn :)

2009-06-17 @ 12:32:14
Postat av: J.M

Haha, tack så mycket! Såg nyss på dexter att jag har fått MVG i Hus- och Anläggningsbyggnad också, alltså allt vi har gjort på byggveckorna. :D



Har du fått reda på betygen än? :)

2009-06-17 @ 12:58:42
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Magda

Det var ju roligt! nee mina betyg kommer nog nästa år eller vid studenten :)

2009-06-17 @ 16:51:08
Postat av: J.M

Ja, jag är så himla nöjd! :D



Det är ju sjukt att inte ni har fått reda på era än! Hoppas att dom kommer snart! Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge! ;)

2009-06-17 @ 22:56:31
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0