Heeeeeeej!

Ni bler fler och fler läsare och det är roligt! :D Släng in en kommentar också vett ja! ;)

Skoldagen har varit bra fast tyvärr så har jag jobbat själv med väggen, eftersom Albin inte var i skolan. Men jag blev i alla fall klar med den, men fy fan vad jobbigt det var att spänna formlåsen. Jag blev oljig och svart överallt och när man hade spännt alla så var det bara till att spänna om alla igen, eftersom dom lossnar lite när man spänner någon annan. Bosse gjorde en besiktning av väggen och han sa att den var bra och att vi blev godkända, man kan liksom inte bli annat än godkänd och det är lite tråkigt för jag tycker vi har gjort ett väldans bra jobb och att vi borde få ett högre betyg. ;)
Sedan var det ju bara till att börja riva väggen och jag hann faktiskt ganska så långt.

Till sist var det lots och vi gick igenom DDD och sedan slutade vi.

Visst är den fin? :P



Imorgon blir det en ganska så kort skoldag+ Triaden.
Evelina kommer också, det var länge sen nu... :D

Nu MÅSTE jag plugga på byggkunskapen!

/Johanna


Kommentarer
Postat av: elin

Tihi, hoppas Triaden blir kul =)

2009-06-02 @ 21:54:19
Postat av: J.M

Det var dötråkigt och blött och kallt med för den delen...



Så du missade inget! Hoppas att det är bra i Ingelstad! :)

2009-06-03 @ 14:22:35
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0