Hemma igen!

Nu så har vi kommit hem igen efter en härlig och jätterolig helg i Göteborg! :) Hotellet var superfint, det blev en del shopping och jag åkte allt flera gånger om på Liseberg. :D LOVE IT! <3 Alla bilderna kommer sen, men just nu får jag spunk på vårat internet! Det är seeeeeeeeeeeeeeeeeg som bara den och nu ger jag upp! Pappa har ringt till telia och inte fan blev det bättre, så dom kan ju bara slänga sig i väggen!

Förresten så var jag ute och sprang förrut och såg polisen vid hembygdsparken. Jag måste ju erkänna att jag är lite småskraj för polisen eller rättare sagt; jag har väldigt stor respekt för dom, så jag undrade ju såklart varför dom stod där (alltså jag frågade inte: "vad gör ni här?", utan Bengan hade hört vad dom gjorde här i Fliseryd). Det visade sig att dom jagade "moppeidioterna" och dom blev tagna på bar gärning, fasen så bra! Det var verkligen på tiden!

Imorgon ska Magda och jag in till Oskarshamn och mötta upp Christian och dom och sedan ska vi bege oss till en byggfirma och slå ihop staket till festivalen "Latitud 57". Det kommer nog bli roligt! :)

Nu ska jag gå upp och smaska i mig en massa godis för jag har bestämt mig för att sluta att äta godis från och med imorgon (ja, ni läste rätt!)... Det kommer inte bli lätt, men men... Vi får se hur länge det går. ;)

Ha det bra!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0