Måndag

Hallååå! :)

Internettrasslet är löst och nu ska det funka som vanligt igen! :)

Idag har det varit varmt och soligt och nu börjar man äntligen känna att det är sommarlov! :D Och jag har inget sommarjobb, utan njuter för fullt av att vara ledig och bara ta det lugnt. :)

Så idag har jag solat, läst, varit ute och nu håller vi på att fylla upp poolen. Tyvärr så har jag inte fått som jag har velat, trots allt tjat år efter år om en nergrävd pool... Mamma säger att vi inte har tid med det just nu, utan att vi ska göra en nästa år. Jo men visst! Som om jag går på det! Jag ska i alla fall ha en JÄTTESTOR pool när jag skaffar eget hus!
Tur att Emån finns...
 
Förresten så har jag även laddat upp alla bilderna ifrån midsommar på min bilddagbok och ska även lägga upp dom från Göteborg, så om ni vill se dom får ni kolla in min bdb. Orkar nämligen inte ladda upp dom här eftersom det tar sån tid. ;)

Nu måste jag byta om för mamma, Gitte och jag ska ut och springa. Hur det nu ska gå? Konditionen är på minus noll just nu...

Ha det bra!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0