Måndag

Hej hej! :)

Igår kväll hade jag jättesvårt att somna eftersom det var typ 800 grader i min säng p.g.a at det låg en kelig katt mitt i sängen. Det var bud på att gå och lägga sig på golvet där ett tag, men sen så upptäckte jag världens största spindel så jag skippade det. När jag väl hade somnat började Pepzi att pipa och gick omkring i rummet, så då var det bara till att slänga ut honom.

Idag när jag vaknade hade mamma köpt frallor och wienerbröd till frukost. Mums säger jag bara! :P

När mamma skulle åka och slänga skräp startade inte volvon, men lyset och allt funkade, men motorn var död. Så Evelina och jag "besiktade" den (det gick ju sååå bra ;)) och kom fram till att det bara kunde vara batteiet som var urladdat. Så pappa instruerade oss och ikväll startade den igen. Men det var ju lite typiskt att detta inträffade för den ska nämligen besiktas imorgon...




Mamma och jag cyklade även upp till Finsjö och var en sväng hos Veronica. :)





Det har ju en också blivit en hel del solande och bad i poolen. :)



Nu ska jag ta en dusch och sedan blir det pizza ifrån Oskarshamn. :P Det var evigheter sen man åt det och Nihat har haft stängt i snart en månad och WE WANT HIM BACK!!! :P

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0