Måndag

Hej hej! :)

Gick upp alldeles för sent och dessutom hade jag en kelig katt i sängen, så det blev stressig värre...
Dom här sista 8 skoldagarna har vi bygg, så det kommer gå utav bara farten till skolavslutningen.
Vi fortsatte med våra väggar och vi är snart klara, så det blir nog till att börja riva den imorgon. Vi har borrat dom sista hålen och spikat fast reglar och spänt formlåsen och har bara några kvar. :)
Men nu är jag märkt för livet... Spännaren till formlåsen var nyoljad så jag är kolsvart på hela händerna och har typ ett jättefult märke på armen. Har skrubbat som bara den, men det går inte bort... Dessutom har jag världens finaste solbränna ifrån varseltröjan. Det har ju varit SCHTEEEEKIIIIGT VÄRRE idag och jag höll på att dö av värmeslag och det var inte långt ifrån till att jag också tog av mig tröjan, precis som alla andra... men det var nog tur att jag inte gjorde det! ;) Spara det till en annan gång... :P



På lunchrasten var vi och pratade med våran lärare som vi har i trafikkunskap och han rättade våra prov som vi hade i fredags och jag fick MVG!!! :D Fy så glad jag blev! Det var ju hur svårt som helst! Nu håller vi tummarna för att det blir ett MVG i slutbetyg också! ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0