Mätt och belåten! :P

Det var riktigt länge sen vi åt kinamat och fy fasen vad gott det var! :P

Regnet har upphört och solen börjar titta fram. Evelina sitter uppdaterad på smhi dygnet runt och kollar vädret. Hon slutar ju nämligen högskolan på fredag och tar examen och vill ju såklart ha bra väder då. ;)

Annars händer det inte mycket; jag måste verkligen plugga byggkunskap ikväll (det är ju ändå inget bra på tv:n).

En vecka kvar till skolavslutningen nu och det är sista veckan med den gamla klassen, sedan blir man ensam tjej av 30 husbyggare... Ja, ja, det är bara till att gilla läget och vänja sig (resten av yrkeslivet). Men jag kan i alla fall inte förstå att jag redan har gått ett år på gymnasiet! Det är helt sjukt! Men gud så roligt det har varit och så mycket som jag har lärt mig under detta året. :D Så här mycket har jag inte lärt mig under hela min skoltid! :)

Nu ska Evelina och jag spela kort!

Ha det bra!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0