Onsdag

Har inte kunnat skriva på hela dagen för bloggen har även laggat... Försökte ladda upp ett inlägg 3 gånger, men det funkade inte... Men jag hoppas att det gör det nu!

Idag fick jag en chock när jag skulle kolla om alla betygen hade kommit upp på dexter, igår hade dom inte lagt upp betygen i Svenska A  och Hus- och Anläggningsbyggnad, men dom hade kommit upp nu. Jag visste att jag skulle få MVG i Svenska A och var nästan helt säker på att jag skulle få VG i Hus- och Anläggningsbyggnad, men det står att jag har fått MVG i den kursen också! :D Fatta vad glad jag blev! Först trodde jag att det stod fel, men när jag sedan insåg det så blev jag överlycklig och hoppade runt som en studsboll och skrek till mamma, som undrade vad det var för fel på mig... :)
Det är alltså allt jag har gjort på byggveckorna (förutom måleri och byggplåt), alltså murning, armering, betong, anläggning, trä m.m. Dessutom är det den största kursen (150 poäng) så det är ju inte helt fel med ett MVG! ;)

Jag har alltså fått 5 VG och 5 MVG det här läsåret och jag är supernöjd! :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0