Pudel?!

Ja, jag ser helt knäpp ut i håret just nu... Rättare sagt; jag liknar fasen en pudel alltså. ;)
Evelina satte i sånna där lila grejer (det är bara Magda som förstår vad jag menar för vi hade sånna i typ varje dag på mellanstadiet ;)). Och jag har alltså sovit med dom inatt för att se hur det skulle se ut eftersom det var ett tag sen man använde dom sist och då hade man ju liiiite bättre hår...

Annars händer det inte mycket idag; jag MÅSTE plugga satan på mättekniken som jag fattar nada av...

Ha en bra dag!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Magda

Haha ja de där lila sakerna ja! Jag brukar också se ut som en pudel, men man får använda mycket hårspray,för då brukar det bli bättre.

Du får även hälsa grattis till Evelina och hoppas att hon får ett jobb, så hon inte behöver gå tillbaka till skolan igen :)

2009-06-07 @ 11:22:42
Postat av: J.M

Haha, okej skönt att jag inte är ensam om det...Ska prova hårspay. ;)

Hon tackar säkert och jag hoppas innerligt att hon får ett jobb nu, så hon flyttar hemifrån. ;)



Förresten nu måste vi börja ladda inför "lägret"! Det kommer bli så jädrans roligt! :D



Hoppas bara att vi får bra väder! :)

2009-06-07 @ 14:05:48
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Magda

Prova hårspray det kan nog iallafall inte bli sämre :)

Ja, det ska bli roligt med lägret! Du får säga till sedan om tider m.m.

PS. Jag fick mejlet från dig om lägret låter roligt,men du får stå för staketet :)haha!

2009-06-07 @ 14:58:12
Postat av: J.M

Haha, ja det kommer bli så väldans kuligt! :D

Jag hör som sagt var av mig till dig om jag får reda på mer information! ;)

Du kommer bli värsta bästa staketbyggaren sen, vänta bara! ;)

2009-06-07 @ 15:15:40
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Magda

Haha värsta bästa staketbyggaren det lät ju jättebra :)

2009-06-07 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0