Regn...

Ja, det ösregnar ute och jag är nyss hemkommen ifrån Fredriksskans, det var ju Triaden idag. För er som inte vet vad det är så är det en tävling i de olika friidrottsgrenarna mellan Kagg, Jenny och Stagg. Fråga mig inte vem som vann för vi stack tidigare eftersom vi höll på att frysa ihjäl...

Annars har det inte hänt mycket i skolan; vi är klara med rivningen av väggen.

Nu kommer snart Evelina och Ussa och då blir det kinamat! :D Gud så gott, det var evigheter sen jag åt det! :P

Nu ska jag ta en varm dusch! :)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: frida

ni drog också sen eller? :P

2009-06-03 @ 15:49:46
Postat av: J.M

Haha ja, det var ju så jädrans kallt! ;)

2009-06-03 @ 15:56:30
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0