Running!

Ikväll fick jag min kära syster Evelina till att hänga med mig ut och jogga! KRYSS I TAKET! :) Ja, jag trodde vi skulle jogga, men det första Evelina gjorde var att SPRINGA/ KUTA iväg ifrån mig. Jag fick en chock och tänkte "hur fasen ska hon orka hela vägen i det här temopt?!" Innan klagade hon över att hon inte var i form och inte skulle orka en meter, men fasen vad hon ljuger! Hon har ju värsta bästa konditionen och det var inte lätt att hänga med i hennes tempo. Jag springer ganska så sakta för att orka hela vägen, men Evelina kutar korta sträckor...  Vi sprang skogen- Nya vägen- Örnebäck- Lilla spåret- hem. Vi trodde ju att vattenkranen skulle vara igång vid vattentornet, men inte fasen var den det! Det var i alla fall extremt jobbigt, men vääääldigt roligt! :) Evelina var helt slut efteråt och kommer ha sån träningsvärk imorgon, haha... ;)

BEACH -09 HÄR KOMMER VI! ;)

Imorgon är det skolavslutning för Albin och det är alltid så fint i Fliseryds kyrka! :) Då känner man verkligen att det är skolavslutning! Direkt efter det beger vi oss till Göteborg för en helg där och Liseberg såklart! ;) Hoppas bara att vädret bli bra!

Kommer alltså inte att blogga framöver, men ni får ha det så bra! :)

PUSS & KRAM! :)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0