Shopping! :)

Jaha, då var vi hemkommna ifrån min andra hemstad Kalmar. Efter mycket övertalande lyckades jag få med mig Magda också! :) Först var vi på stan och kollade lite och jag köpte en tröja och vi var även och fikade. Sen gick vi till Baronen och Magda och jag hittade jättefina jeans på Kompaniet, så vi köpte likadana. :) När vi var mindre köpte vi ofta likadana kläder; kjolar, tröjor m.m. Men vad gör det liksom? :) Snygga var dom i alla fall, dock liiite långa i benen, men jag hoppas att dom krymper efter några tvättar. Jag hittade även en lång t- shirt på JC (som jag tänkte att jag ska ha på festivalen, men jag har inte bestämt mig än ;)). Vi var även inne på Gina och där hade dom mycket rea, men vi hittade inget särskilt, utan jag köpte bara ett par leggings. Efter det var vi inne i lite andra affärer och till slut Esprit där folk var som galna och slet i kläderna och hade stora högar i famnen. Dessutom var kön till provrummet milslång och kassakön likaså. Till slut, när mamma och Evelina hade handlat klart, åkte vi till McDonalds och åt mat och sedan var vi en snabbsväng på Maxi. :)

Nähe, nu måste jag nog gå och lägga mig för det blir upp tidigt imorgon och springa runt Jugnerholmarna med Magda. :) Nu har vi börjat så bra med träningen och nu ska detta ta mig fasiken hålla sig!!! :)

Ha det bra!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0