Such a perfect day! :)

Det är fredag och idag har det varit riktigt härligt väder! :) Jag har gjort klart filmen eller bildspelet eller vad man nu ska kalla det om mitt första år på Lars Kagg och det blev nog ganska bra, dock liiite för långt. Dessutom har jag varit ute och gått med Brownie, varit ute och cyklat och varit och handlat med mamma. Sedan var pappa och jag på väg ut till Ödängla för att ställa in duschen, men det var redan fixat så vi slapp det. Istället blev det steeek på altanen och även bad i poolen. :)

Det blev något konstigt ljus när mamma tog bilderna...





Nästa år, då jävlar ska det bli en JÄTTESTOOOR nergrävd pool! :D

Ikväll kom Stefan, Malin, Anton och Linus till oss och vi grillade och badade även i deras härliga pool. :)





Vi spelade även kubb och jag och Linus vann, som vanligt! :)



Nu ska jag snart gå och lägga mig!

GODNATT!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0