Torsdag

Hellooo! :)

Idag vaknade jag runt halv nio och hoppade i träningskläderna och gick till Magda. Vi sprang runt Kvillegärde och Jugnerholmarna och på vägen hem gick vi in på bageriet och jag köpte frallor eftersom jag inte hade ätit frukost innan. Det var jättehärligt med en joggingtur på morgonen och när jag kom hem blev det jordgubbar och frallor på altanen och sedan en svalkande dusch.

Efter det gick jag en sväng med Brownie och gjorde mat till Albin och mig.

Sedan cyklade jag till kojan och till Magda. :) Vi bestämde oss för att börja rensa ut alla sakerna. Det är nu man inser att alla dom där roliga tiderna är över; då man var barn och kunde göra vad man ville och slapp tänka och istället bara vara. Snart är man nästan vuxen (fy så hemskt det låter!) och man ska börja tänka på körkort och jobb! Jag vill inte bli äldre och få ännu mera krav och ansvar. Det var bättre förr!

Hur som helst; det är OTROLIGT mycket saker i kojan, som vi har samlat på oss under alla dessa år och ja, när vi var mindre sa vi att vi ALDRIG skulle riva kojan, vad som än hände...Men nu har vi förstått att den kan liksom inte bara stå där längre och ruttna bort. Vi har alltså tänkt att skänka den till någon som kan ha bättre nytta av den och vårda den väl. :)

Det var ett tag sen... ;)









Bamse kom och hälsade på! :)









Magda och jag ristade in i granen, så att någonting finns kvar efter oss i alla fall. :)



Jag bjuder på bilden...





Kommer aldrig glömma tiden i kojan med Magda! Helt klart den bästa! :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0