Träningsvärk!

Idag vaknade jag med världens träningsvärk i benen efter att vi hade varit ute och sprungit igår kväll. Men det var ju bara till att ge sig på det igen! Mamma och jag har varit ute och sprungit runt Kvillegärde och Jugnerholmarna i denna stekheta värmen.

Idag har vi även lastat in all ved från traktorvagnen i källaren och vedboden. Efteråt slängde jag mig i det 15 gradiga vattnet i poolen. Väldigt svalkande måste jag säga! Evelina och jag har även varit ute och gått och försökte göra inbrott hos farmor och dom för att få tag i mammas cykel, men det funkade inget vidare, så vi gick och köpte oss glass istället. :P Dessutom har vi spelat kubb och jag ägde sönder Evelina (som vanligt), men ändå så vann hon eftersom hon fick ner kungen i slutet...

Nu ska jag se på allsången och sedan "Morden i Midsomer". :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0