Bergochdalbana :S

Ja, så har jag känt hela dagen...
Idag har jag varit förbannad, ledsen, glad, vansinnig, överlycklig, besviken, arg, irriterad. Ja, allt som man kan vara helt enkelt.

Detta är en lång historia och jag vet inte om jag orkar dra den ,men jag har ju som sagt var varit ledig idag och igår skickade jag ett mejl till Karin och frågade hur dags vi började imorgon. Hon svarade och sa även att jag kommer hamna i C-klassen med folk som jag knappt pratar med! (Vi kommer att byta klass eftersom vi har valt inriktningarna nu och hur eller hur så blir jag ensam tjej, tyvärr... Men jag har vant mig vid det nu. )Det var inte det jag blev förbannad över, utan tydligen så hade alla fått ha önskemål om vilken klass dom ville gå i, men Karin hade inte pratat med mig, så hon bara satte mig i den klassen som blev över med 3 stycken till ifrån min gamla klass. I A-klassen däremot så hamnade 10 stycken ifrån våran klass och jag vill hellre gå i den eftersom jag vill ha med mig så många som möjligt ifrån min gamla klass. Vilka jag hamnar med spelar ingen roll...

Hursom helst: Efter många mejl och telefonsamtal med Karin, så kommer jag att hamna i BP08A med 9 stycken till ifrån min gamla klass. :)

Hon sa från början att om ingen gick över frivilligt till C så skulle vi lotta om platserna, men sen så hade Karin pratat med dom andra bygglärarna och dom tyckte att jag skulle få välja klass eftersom jag är ensam tjej. Och gud så glad jag blev när Karin ringde och sa det!:D TUSEN TACK TILL DEN ELLER DOM SOM  SA DET TILL KARIN!!! :D

Nu är jag glad igen och hoppas att den nya klassen kommer bli JÄTTEBRA! ;)

Ha en bra dag! :D

PUSS OCH KRAM!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pelin

Jag tycker den där Karin behöver ett litet snack med Farbror Barbro(jag). Sådär behandlar man inte den enda tjejen, det är dåligt. Tur i alla fall att det löste sig tillslut :)

2009-03-30 @ 16:14:35
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Ja, hon kan vara lite knepig, men nu är det löst! ;)

2009-03-30 @ 18:13:25
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0