BRA dag!

Ja, jag vet inte riktigt varför dagen har varit så himmla bra egentligen när vi gick till halv fem, men just nu känns allting väldigt bra FAST jag inte har övat på matten eller trafiken och inte heller gjort svenska uppsatsen...
Men det är väl så att livet bara känns så bra ibland, utan några problem eller annat skit... Det är ju skönt att man kan känna lycka någon gång. :)
Hur som helst; dagen började med engelska och Frida och jag gjorde muntligt nationella och jag stack pennan i lillfingret innan, var väl antagligen nervös eller något... Så nu sitter jag här med typ blyertsförgiftning eller något, men vad gör det? Fingret sitter ju fortfarande kvar! ;)
Det gick i alla fall väldigt bra med det nationella och Christian berömde oss. :D
Efter det hade vi vikarie på matten och hon kunde verkligen inte ha en byggklass! Det var sånt jädra liv och hon bara struntade i det...
Sedan var det 2 timmars lunchrast och vi fick våfflor eftersom det är våffeldagen idag. :)
Till sist svenska och trafikkunskap, på svenskan jobbade vi med uppsatsen och på trafiken var vi ute och gick på stan och kollade på skyltar och jobbade även med astra.
Idag bjuder jag på en bild på mitt "tranegodis" som jag fick av mamma igår. Inte nog med det så kom Ussa hem med godis också!



Har sett att besöksstatistiken har stigit så jag antar att det är några nya läsare som har hittat hit. :) Kul att någon vill läsa min blogg, det är inte farligt att kommentera, så gör gärna det. Eller om ni har förslag vad ni vill att jag ska skriva om. :)

Ha det så bra!

PUSS OCH KRAM!!!! <3

/Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

Något som är otroligt konstigt. Antingen är det du som gömmer dig eller så är det jag som är otroligt blind. Jag såg dig inte vid lunch idag, inte vid svenskan. Jag såg dig inte alls, även om jag var "nära" din klass hela dagen, typ. Hmm, det tycker jag är lustigt :P



Tur att du har det mums med godiset i alla fall. Tihi, förresten allt det där med så många besökare. Du vet väl för varje gång man klickar in på din blogg blir det fler. Och vet du? jag har råkat klicka många gånger (A) Fast jag tror säkert att du har fått fler läsare. Haha, de är säkert rädda för att kommentera eller så är det bara jag som orkar lägga ner energi på en lång kommentar som denna ;)

2009-03-25 @ 22:04:38
Postat av: J.M

Ja, det kan ju ha berot på att jag skolkade typ alla lektioner...

Haha, näe det gjorde jag inte, men jag såg inte dig heller...



Haha, ja, men det är ju sidvisningarna som ökar då. Unkia besökare redovisas ju bara en gång. ;)



Men det är kul att du läser och kommenterar i alla fall! :D

2009-03-26 @ 12:05:22
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0