Godmorgon!

Ja, anledningen till att jag skrev så är för att jag typ vaknade nyss...

Igår hann jag inte skriva något för det blev en full rulle hela dagen.
Först var det ju då skola och vi hade svenska först och jag började skriva lite på min uppsats. Efter det hade vi engelska och vi skulle börja med dom muntliga nationella och tanken va att Frida och jag skulle göra de då, men vi skippade det tills nästa lektion för det skulle bli så stressigt annars...
Sedan hade vi matte, lunch och idrott. På idrotten körde vi typ bingo och det var väl ganska så roligt förrutom att jag typ tappade luften när jag sprang. :S Men skit samma det går väl över någon gång...
Till sist var det trafikkunskap och vi jobbade med något papper och sedan fick vi sluta. :)
Jag trodde att jag skulle hinna med 16.00 bussen, men det gjorde jag inte. Fast det ju kom ju en till sen efter typ en halvtimme, så väl framme i Mönsterås hämtade mamma mig.
När jag kom hem slängde jag i mig maten och sedan iväg ner till sporthallen eftersom det var dansträning. :)
Det var ganska så många borta, men det gick jättebra ändån. Jag hoppas bara att vi hinner klart allt till innebandynsdag som är om två veckor. :)
Runt kvart i nio någon gång kom Evelina och hämtade mig och vi skjutsade hem Nellie och Moa. Väl hemma så trodde man ju att det skulle bli en lugn fredagskväll, men när jag kom in innanför dörren så var huset fullt med människor!!! Typ alla grannarna och vännerna. :)
Anledningen: Ja, pappa har ju fyllt år och hur mycket får ni lista ut själva...haha ;)
Hur som helst: Erik var med också så det var kul att träffa honom eftersom vi tyvärr inte ses så ofta längre.
Efter "Let´s dance" så fanns det verkligen ingenting att se på tv:n så det fick bli "Macken". ;)
Tyvärr så var jag så trött så jag somnade väl efter typ två avsnitt eller nåt... (förlåt, Erik ;))
Så runt två någon gång inatt kunde jag äntligen somna.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och börja med mina tusen läxor och jag är faktiskt lite sugen på att ta ut Pricken ifån vedboden och se om min älskling startar, haha. ;)
Det är ju så kul att köra race i skogen och idag när det är så fint väder också. :)
Jaja, men först får det bli läxor...
Och ikväll ska vi gå ut och äta också.  :P

Ha en bra lördag!

Puss och kraaaaaaam! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0