Hemma igen...

Hemma ifrån bodypumpen nu och jag har sån jäkla träningsvärk redan! Jag hade inte tränat på flera veckor innan, men ändå så lastade jag på så mycket vikter som jag brukar ha, men det skulle jag inte ha gjort... För nu har jag ont överallt! Det var väldigt mycket folk idag på gruppträningen, så det var lite trångt, men när Elin flyttar ner hit så ska vi börja gå på gymmet istället, så då kanske jag skippar gruppträningen. Men jag tycker den är skitrolig och bodypump är väldigt bra träning för hela kroppen. :)

Nu har jag duschat och ska börja packa lite.

Ha det bra! :)



Kommentarer
Postat av: Pelin

Tihi, vi ska bli slim till sommaren ;)

Jag ska simma också :)

Jo, som du säger bodypump är bra för hela kroppen, så det kan ju vara dumt att sluta när du gillar det :D

2009-03-05 @ 21:13:56
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Haha, slim vet jag inte... men bättre styrka och kondition vore ju inte helt fel...

NÖTA GYMMET VARJE DAG! ;)

Simmningen får vi ju inte glömma bort heller...

Det kommer bli nice! :D

2009-03-05 @ 21:23:59
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0