LEDIG! :D

Idag har man ju då sån tur att man är LEDIG! :D
Så istället för att gå upp vid 06.00 så sov jag till 09.00 (vaknade med en kelig katt i ansiktet). Jag åt frukost, gjorde mig iordning, var ute med Brownie i skogen och gick till affären.
Nu har jag snart städat färdigt mitt rum, men ska börja med maten nu för Albin kommer väl när som helst.
Sen har jag även sökt sommarjobb också, men det var väldigt liten chans att jag skulle få på det stället så jag får väl söka vidare...


Ha en bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: Pelin

Vart har du sökt sommarjobb? =)

2009-03-09 @ 15:11:53
Postat av: J.M.

Haha, det får du se när jag har fått svar ifrån dom! ;)

Tror ändå inte att det blir där så jag ska söka vidare...

Har du sökt något?

2009-03-09 @ 15:31:15
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Roboten :)

Tur unge! Vill också vara ledig. Har du sök sommarjobb på BIM eller är det någon annanstans?

2009-03-09 @ 17:15:34
Postat av: J.M.

Haha, det är ju så när man går på Lars Kagg. ;)

Tänkte faktiskt komma och hälsa på först...men jag är ju inte välkommen till eran skola så jag struntade i det, haha.



Det här med sommarjobb är verkligen inte lätt... har frågat runt lite överallt och håller på att skicka lite mejl till olika byggfirmor, men jag tror det bli svårt att få något sommarjobb i år...tyvärr

2009-03-09 @ 18:11:27
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0