Måndag

Hej!

Ny vecka och sista kärnämnesveckan innan lovet, fy fasen så skönt det blir när den här skolveckan är över!
Idag fick jag skjuts till skolan och åt frukost i bilen, typiskt mig. :P
I skolan hade vi först engelska och Frida och jag gjorde inte det muntliga NP idag heller, men på onsdag så!
Vid 10.00 var vi på en föreläsning om anabola steroider och fy så tråkig det var och helt ointressant. Plus att han som hade den pratade väldigt snabbt, så man han aldrig att uppfatta vad det var han egentligen sa...
Efter det var det lunch, svenska och datakunskap. Jag gjorde excelprovet och i början var det lite invecklat, men jag tror att det blev rätt så bra till slut... ;)
Till sist hade vi den ABSOLUT sista GRÄNSERlektionen och gud vad skönt att det över! Nu slutar vi vid halv tre på byggveckorna, istället för fyra och tre på kärnämnesveckorna. :D
Efter skolan tog jag bussen hem och träffade även Britta. Det var evigheter sen jag såg henne sist så det var kul att prata med henne och Niki var ju med på bussen också, så det blev ju en hel del diskussioner om skolan...
Väl hemma i Fliseryd igen var det mat som gällde och sedan plugg och tv.
Nu ska jag skriva lite till på min svenska uppsats som ska vara klar tills på fredag och även öva lite på trafikkunskapen eftersom att vi har prov på fredag.

Imorgon blir det utvecklingssamtal och sedan stan med mamma! :)

Ha det bra!

ROCK ON!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Pelin

Ha, det bästa på föreläsningen var att Mönsterås kommun var med, fast det var i och för sig ingen rolig överraskning.



Men Gränser som är så otroligt kul, jag tycker det är synd att vi inte ska ha det mer ='/... eller var det så att man hoppar av glädje? ;P



Förresten, medan jag ändå snackar. Vi har fått reda på vilken Idrottslärare vi ska ha. Patrik heter han och han var helt okej :P

2009-03-23 @ 22:45:35
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Ehh, var Mönsterås kommun med???

Det missade jag, så då kanske du förstår hur mycket jag lyssnade... ;)

Dessutom är Mönsterås kommun bara skit!



Hahah, jag tror du kommer att ha våra GRÄNSERlärare i idrott... ;)haha

För om jag minns rätt så heter han Patrick och håller även i idrottslektioner.

2009-03-24 @ 08:19:07
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag tror vi hade samma föreläsning,för han som pratade för oss ,pratade också jättesnabbt. Lycka till på utvecklingsamtalet! Rock on :)

2009-03-24 @ 11:16:22
Postat av: J.M

Okej, visst var den urtråkig?!

Utvecklingssamtalet var rena mardrömmen! Dom sa typ att jag är klassens värsting och sämst på ALLT!



Hoppas att du också har haft en bra dag! Och inte tänkt på skolan ett enda dugg, när du för en gång skull är ledig! ;)



ROCK ON! ;)

2009-03-24 @ 19:44:12
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0