Måndag

Fick skjuts till skolan idag från Fliseryd och väl framme i skolan så var hälften av våran klass lediga idag och imorgon eftersom Wolt var borta. Istället så fick dom göra någon uppgitf...
Men andra halvan putsade och satte kakel. Vi var uppdelade i två grupper och våran grupp putsade idag och det var svårt i början innan man lärde sig, men efter ett tag gick det lite lättare. ;)
I slutet av dagen skulle vi ha GRÄNSER och Tilda och jag satt och väntade på att lektionen skulle börja och jag satt och klagade över att jag glömde be idrottsläraren om att skriva på min ledighetslapp i fredags och att jag var tvungen att leta reda på han senast imorgon...
MEN vem tror ni dyker upp då?! JO, idrottsläraren och jag bad han skriva på lappen och det gjorde han, MEN sen frågade han när det var jag skulle vara borta och just den gången skulle vi ha simmning och det var väääldigt typiskt eftersom att jag inte har varit med någon annan gång innan eftersom att jag har varit sjuk o.s.v. Och jag bara; "Fasen också! Jag som ville vara med! ". Då bara kollar han konstigt på mig och då säger jag lite på skoj;" Tycker du att jag ska strunta i att åka till London och stanna hemma och simma istället?" Och då ger han mig värsta dissen och går därifrån! SNACKA OM KNÄPP LÄRARE!!!
Sedan säger Tilda: "Han blev nog arg på dig..."
Ja, men hur kan han bli arg på mig?! Jag kan ju inte rå för att jag har varit sjuk och ska åka bort!
Hur som helst; vi hade ändå ingen lektion i GRÄNSER eftersom vi var så få, så jag gick och handlade och sedan hem och lagade mat och duschade. Måste poängtera att det var väldigt nödvändigt, hade murbruk i håret, ögonen, ja nästan överallt!
Och imorgon har vi sovmorgon till 10.00 och på onsdag är vi lediga eftersom det är en resursdag och då kommer Elin till mig! :D


Ha det så bra! ;)

Bilderna är inte dom bästa men det är i alla fall vad vi har gjort idag:







Kommentarer
Postat av: Pelin

Din idrottslärare verkar vara mysko, som sagt. Jag har ju träffat han, han verkar vara en riktig surgubbe :P Jaa, då kommer jag och är jobbig ;P Det kommer bli nice nice :D

2009-03-02 @ 21:24:27
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Haha, ja jag tycker verkligen inte om han!

Men du är inte alls jobbig, utan tvätom!

Det ska bli kul när du kommer (som alltid).:D

2009-03-02 @ 21:26:46
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du får säga till honom att du tar en simtur i Themsen :P Är det du som har kaklat det blå kaklet man ser på bilden?

Ha det bra!

2009-03-03 @ 10:27:29
Postat av: J.M

Haha, det är inte kakel...

Det är skåp! ;)

2009-03-03 @ 16:10:47
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Oj då... jag behöver nog glasögon ;)

2009-03-03 @ 18:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0