Mopperace och god middag! :D

Dagen har varit jättebra med strålande sol! :)
Först gjorde jag liiite läxor, inte allt för många, så det får bli lite arbete imorgon också...
Det är ju så när man går bygg; vi har nästan ALDRIG läxor eller prov, men när vi väl får nåt så får vi allt på en gång, men jag har ju lite att ta igen nu också eftersom jag har varit borta.
I nian hade vi definitivt mycket mera prov, läxor och arbeten som skulle lämnas in, så då pluggade jag nästan varje helg. Sen när jag började på Kagg så blev det plötsligt väldigt lugnt med inte en endaste läxa, så man är bortskämd nu med att inte behöva plugga. :)
Hursom helst: Jag har även varit ute lite i solen och kollade även om mina mopeder startade. Pappa trodde inte att min eu-moped skulle starta, utan att den var helt död, men jag visste att den skulle gå igång och det gjorde den ju också. ;) :D
Så jag körde runt lite på byn och vilken härlig känsla alltså, att äntligen kunna köra moped igen med solen i ansiktet. :)
Jag körde även förbi farmor och farfar och pratade lite med dom, även Ussa var hemma. :)
Sedan så åkte jag hem och prövade att starta compacten och helt ärligt så trodde jag att min prick var död, MEN DEN STARTADE!!!! :D Det var helt otroligt så jag blev överlycklig och körde race i skogen och den gick som skottet! :D
Och här är en bild på "Pricken":

Erkänn att den är väldigt snygg! :)



Efter ett tag skulle vi i väg till Oskarshamn och äta middag på "Steakhouse" eftersom pappa har fyllt år. Så vi gjorde oss i ordning och begav oss till Oskarshamn, länge sen jag var där...
Maten var extremt god, så jag har ätit så jag klarar mig en vecka nu utan mat. ;)
Jag åt kyckling, pommes och kantarellsås och det var så gott! :P
Tyvärr glömde jag att ta kort på det, men till efterrätt blev det marängschwiss och det tog jag kort på.



En bild på Evelina också:



Och så jag:



Nu ska jag sova för jag är jättetrött!

GOD NATT!!!


Kommentarer
Postat av: Pelin

Då är jag inte den ända som ätit mumsig mat i helgen ;)

2009-03-22 @ 15:46:35
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M.

Nej, det är du inte! :P

Hade ni det bra i Växjö? :)

2009-03-22 @ 17:31:09
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Pelin

Göttans (Y)

Jodå, det var supertrevligt. Grekisk mat och allt. Och sällskapet kan jag ju inte klaga på. Martin var ju trots allt där ;P Han blev nöjd för allt han fick så det var mys.

2009-03-22 @ 18:47:24
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Vad roligt! :D

2009-03-22 @ 21:17:24
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0