När katten är borta dansar råttorna på bordet...

Rubriken stämmer väl delvis; Albin har innebandycup med laget i Kalmar den här helgen så pappa och mamma sover över i lägenheten med Stefan, Malin och Linus. Så Evelina och jag är hemma själva och vaktar huset och djuren.
Idag så har vi bakat snickerskakor och gud så gott det är! :P Vi har även varit och tränat med Brownie på Svartö och tog med oss pizza hem ifrån Mönsterås. Nu skulle jag egentligen behöva skriva klart min svenska uppsats, men jag orkar verkligen inte...

Snickerskakorna:



Igår hann jag inte skriva något för det var fullt upp hela dagen och när jag kom hem hit till Fliseryd så var det dansträning och det var sista träningen inför innebandynsdag, så det var stressigt att hinna med allt. Men vi fixade det och vi var väldigt många också, minst 20 stycken i alla fall. Det ska bli otroligt roligt på innebandynsdag, men vi slutar ju inte att dansa bara för att innebandysäsongen är slut, utan vi håller på ända fram till sommarlovet. :D

Ska försöka att ladda upp lite bilder sen ifrån London!

Ha en bra lördag!

/Johanna


Kommentarer
Postat av: Pelin

Jag har med ätit pizza idag ;)

Tihi, även om katten är hemma kan råttorna dansa på bordet, i alla fall hemma hos mig. Har nämligen "klättrat" igenom förrådet xP

Trevligt förresten att det går bra med dansen och det :)

2009-03-28 @ 17:09:07
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Okej, vad gjorde du i förrådet då? ;)

2009-03-28 @ 22:22:33
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Pelin

Jag letade efter en film och så hittade jag lite annat kul som jag tar med mig när jag flyttar iväg :P

2009-03-29 @ 12:11:18
URL: http://elstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0