Söndag!

Hallå!

Idag är det Magdalenas dag, hon fyller nämligen 17 år! STORT GRATTIS TILL DIG, MAGDA! :D
Så jag har varit hos henne och firat henne och jag fick jättegod mat och efterrätt. :P Tusen tack! :)
Det var mycket roligt att träffa Magda (som alltid). :D
Sedan gick jag hem och mamma följde med mig ut på elspåret och jag sprang lite, det var ju så fint väder.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, men imorgon är jag LEDIG! Gud så skönt alltså, det behövs verkligen!
Jo, förresten jag rev typ ut hela garderoben förrut och prövade en massa kläder, eftersom jag inte visste vad jag skulle ha på mig på innebandyfesten, men nu vet jag! :D

Nu ska jag snart sova, men först ska jag se så all musik kommer hem som jag håller på att ladda ner. :)

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Pelin

Jag antar att det blev en del kläder? xP

2009-03-29 @ 23:15:09
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: Magda

Tack så mycket för alla fina presenter!

Men vad ska du ha på dig för något på innebandyfesten! Du får komma hem till mig, och leta i min gaderob vad jag ska ha på mig :)

2009-03-30 @ 11:57:23
Postat av: J.M

Det är jag som ska tacka för att jag fick komma och för all god mat! :)

Jag ska ha på mig en rutig kjol, men lite vidd och ganska så hög midja och ett helsvart linne till. Alltså väldigt enkelt.

Ja, det får jag göra, haha. ;)

2009-03-30 @ 12:37:36
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0