Söndag

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, gått omkring i pyjamasen väldigt länge och kollat lite på vasaloppet. Sen har jag även varit ute och gått med Brownie i det fina vädret, men trots att solen sken så var det ganska så kallt.
Jag har även övningskört lite med pappa ut till Sibbetorp och där träffade jag Louise, som körde moped i full fart. Vi pratade om allt möjligt och det var väldigt roligt att få se henne igen för det är ju inte så ofta vi träffas nu och det är tråkigt med tanke på att vi har känt varandra nästan hela livet.
Väl hemma igen så var det mat och efter det var vi ute och gick (igen) runt Jungnerholmarna.
Och nu har jag packat lite och sitter här och har tråkigt för det är verkligen ingenting att se på tv:n på söndagar, så jag mixtrar lite med min iPhone och vet inte riktigt vad jag håller på med.... :S



Imorgon är det skola igen och byggvecka! :D

Ha det bra! :)

PUSS OCH KRAM!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Pelin

Haha, söndagar är sega. Finns ingenting att göra. Jag var också ute och gick idag ;P

2009-03-01 @ 22:09:36
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Haha, ja söndagar är tråkiga!

2009-03-02 @ 15:58:00
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0