Tisdag

Hejhej!

Dagen har varit väldigt bra, men jag vet inte riktigt varför? Vädret kanske?

Jag vaknade runt 06.00 och gjorde mig iordning, cyklade och köpte frallor och åt frukost. Vid 07.30 kom farfar och hämtade mig och skjutsade mig till bussen i Mönsterås. Väl på bussen så satt jag och spelade sönder Eagles låt "Busy Being Fabulous", men jag älskar den lika mycket fortfarande...
Var framme i skolan vid 09.00 och mötte Frida och Tilda i omklädningsrummet. Sedan arbetade vi med betong hela dagen, vi var typ 30 personer som skulle gå igenom alla maskiner och det tog typ 30 år... Dessutom flög man runt som en trasa. ;)
Vi städade även utanför bygghallen och sedan fick vi sluta vid kl.14.00, så jag hann med bussen till Mönsterås och kom sedan ända hem till Fliseryd med en annan buss.
Där fick datorn fnatt...

...Men nu är jag tilbaka! ;)
Hur som helst; Vid bussen mötte jag Elin, Erika och Joel och satt med dom på bussen och pratade lite. Vi såg även Ingalill på bussen; Är det någon som kommer ihåg henne??? Hennes tyskalektioner är ett minne blott! :D

När jag kom hem åt jag mat, var i affären. Sedan blev det spåret med Mamma, Evelina och Brownie. Brownie och jag körde gå-lunka-löp som det så fint heter. ;)

Dessutom så kanske jag kommer få sommarjobb!!!!:D:D:D
Men det är inte alls säkert, men vi får se! ;)

Imorgon har man det ju då så bra att man är ledig igen! :D

Ha det bra!

/Johanna


Kommentarer
Postat av: Pelin

Bussen var rolig faktiskt ;P

Om du har tur så får du jobb, kan ju alltid hoppas ;P

2009-03-31 @ 22:21:26
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Ja, ni har ju så sjuk humor, men det är väl så när man går media kanske???



Jag håller tummarna och hoppas så innerligt! :D

2009-04-01 @ 10:46:54
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0