Tisdag

Heeeeeeeej!

Vaknad runt 08.00 idag, väl uvilad med 10 timmars sömn. Det behövdes! ;)
Åt frukost, gjorde mig iordning, hoppade i byggkläderna och gick till skolan.
Väl framme så hoppade vi över morgongympan och körde igång direkt istället, det var ju bara en timme kvar till lunch...
Sa även grattis till Frida som fyller 17 år idag; GRATTIS GRATTIS! :)
Idag var det våran tur att kakla och vi jobbade två och två så jag jobbade med Micke. Vi hade lite problem med att få ihop ett mönster, men efter mycket om och men så gick det.
Efter skolan gick jag hem och åt mat, duschade och nu måste jag göra klart min husritning... Blä jag avskyr den! Det blir inte alls bra...

Imorgon är jag ledig och då kommer Elin! :D

Våran vägg:



Kommentarer
Postat av: Frida

Tack tack! :)

2009-03-03 @ 19:36:32
Postat av: J.M

Varsågod! ;)

2009-03-03 @ 19:48:35
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Pelin

Redigt snygg ;)

Jag kan hjälpa dig med ritningen, du vet, man har ju iallafall VG i ESV ;P (har fjäskat för läraren).

Imorgon kommer jag och då blir det nice i bice :D

2009-03-03 @ 20:29:40
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Tack så mycket! :)

Ja, vad bra! Jag har många frivillga nu som kan tänka sig att göra den åt mig; Magda har också erbjudit sig. Men du kanske blir tvungen att hjälpa mig imorgon. ;)

Det blir redigt roligt imorgon! :D

2009-03-03 @ 20:49:11
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0