Torsdag

Hejsan! :D

Idag mår jag betydligt bättre så jag har varit i skolan. :)
Först hade vi rit- och mätteknik och då hade vi vikarie. Det är fortfarande lite kvar att göra på mina förbannade husritningar, men någon gång ska dom väl bli klara???
Efter det hade vi byggkunskap och arbetade med tegel och liknande. Sedan så slutade vi vid 12.00, så då gick jag till stationen och tog bussen därifrån till Mönsterås.
Framme i Mönsterås hämtade mamma mig och vi åkte hem till Fliseryd och handlade. Sedan åt vi mat och jag har börjat packa inför London nu och min resväska är nästan tom! :O
Vi har även varit på banken och växlat till pund och tanten där var helt förvirrad, men jag hoppas att allt blev rätt! ;)
Nyss satt vi och åt våfflor och helt plötsligt dyker det upp ett råddjur utanför fönstret och efter några sekunder kommer ett litet gulligt kid (stavas det så?) skuttandes i full fart. Jag lyfte upp Brownie så hon fick se eftersom hon är galen i råddjur, men hon brydde sig inte alls...

Nu ska jag snart ut och gå.

Ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Pelin

Tihi, jag tycker det är så roligt att du ska åka till London :D

2009-03-12 @ 22:29:04
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M.

Haha, okej. Du kan ju få följa med för jag har gott om plats i resväskan. ;)

2009-03-13 @ 08:02:46
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0