TORSDAG!

Hejsan!

Nu var det ju ett tag sen jag skrev och det har hänt en hel del...
I tisdags natt landade vi i Sverige efter 4 dagars tid i London.
Vi har haft det jättebra med strålande sol varje dag och 16-17 grader varmt. :D Det har blivit en hel del shopping, mycket gående överallt så till slut blev Evelina halt, haha, vi har även besökt en del museéum och helt enkelt njutit av våren. :)

Nu är jag då tillbaka i skolan och det kändes ju lite tungt att gå upp idag måste jag erkänna, men snart är det ju helg! :)
Fast först har vi en lååång skoldag imorgon. Usch, vad tråkigt! Jag går ända till 16.10 och sen ska jag åka buss hem också, eller ja rättare sagt till Mönsterås, eftersom bussarna till Fliseryd slutar gå vid 16.00, så då får mamma eller pappa komma och hämta mig istället. Sedan blir det dansträning! :) Var ett tag sen sist nu...

I helgen ska vi gå ut och äta och fira pappa ännu en gång, jag måste göra alla mina 1000 läxor och förhoppningsvis så blir det fint väder så man kan vara ute och röra på sig. :)

Nu ska jag äta och se på melodifestivals finalen... ja, jag vet att jag är seg, men jag såg den ju inte i lördags så TACK GODE GUD för SVT play! :D

HA DET BRA! :D

Kommentarer
Postat av: Pelin

Kan bara säga än en gång, VÄLKOMMEN HEM :D <3

2009-03-19 @ 22:06:42
Postat av: J.M

Tack än en gång! ;) <3

2009-03-21 @ 10:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0