Torsdag

Vaknade av att Ussa frågade "Har du försovit dig nu?". Jag hoppade upp ur sängen som en studsboll och kollade på klockan: 06:40. Det är lugnt, tänkte jag och försäkrade Ussa om att jag skulle hinna till skolan för jag brukar gå upp vid den tiden och att hon inte behövde skjutsa mig, utan jag sa att jag går hellre, eftersom det är så nära.
Jag åt frukost, gjorde mig iordning och gick till skolan med ganska så hög musik i telefonen. Plötsligt så ringer det och jag tänker att det är nog mamma,  men det var Karin (min lots). Jag funderade på vad hon ville egentligen och tänkte att vi kanske hade någon lektion inställd eller så, men hon sa att jag var ledig på måndag och skulle göra betongen på tisdag. Vi har en så kallad uppsamlingsvecka nästa vecka, då vi tar igen allt som vi har missat i bygg och det enda som jag har missat är då betongen. Så jag få en lång helg utan läxor och annat tråkigt! :D
Väl framme i skolan så hade vi först arbetsmiljö och Tilda och jag gjorde klart båda häftena och sedan så såg vi på film. Efter det skulle vi egentligen haft matte, men den lektionen var inställd så vi flyttade bak engelskan och slutade runt 11. :)
Då gick jag till Maxi och köpte ris och hittade även ett par shorts på Sisters, som jag funderar att ha på mig på innebandyfesten ,men jag vet inte riktigt... Får se över det i helgen.
Förresten så mötte vi Stefan i korridoren och frågade om matten eftersom vi ska ha prov imorgon. Tror ni inte att han är så snäll och skjuter på det tills nästa två veckorsperiod bara för att kapitlet är så stort. Han är för snäll, allså. Så då slipper man plugga till det. Nu har jag "bara" svenska redovisningen kvar att göra färdigt och även öva på trafiken.

Hoppas att ni får en fortsatt bra dag!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Pelin

Jaha jaha, jag undrar vem det är som har det bra nu egentligen? ;)



Jaså, hittade du ett till par shorts, måste kolla in dem. Jag ska ju till Jula imon med Joel xP

2009-03-26 @ 18:45:43
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Ja, jag har för det mesta det alltid bra. :D



Vad ska ni göra på Jula???

2009-03-26 @ 19:32:03
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Pelin

Fast egentligen ska jag inte klaga. Vi har det rätt gutt på Media med ;)

2009-03-26 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0