Torsdag

Gick upp före Elin idag och det är inte dåligt om man heter Johanna. ;)
Jag åt frukost och Elin kom till slut upp och gjorde sig iordning och sedan väntade hon på att jag skulle bli färdig (jag är tydligen väldigt seg på morgonen)...
Vi gick till skolan och Elin började inte förrens vid 11 någon gång och jag hade rit- och mätteknik först och sedan byggkunskap och slutade vid 12.00. :D
Och nu ska jag snart börja med maten, men jag tänkte först lägga upp lite bilder från igår, då vi var lediga och Elin och var här. :)

Elin kom runt 10 och då åkte vi in till stan




Det blev mat och glass på McDonald´s :P



När vi var klara på stan skulle vi ta stadsbussen ut till Maxi för vi orkade inte gå...
När vi stod och väntade på bussen lärde vi oss hur man ska läsa en busstidstabell för det kunde vi nämligen inte innan... ;)



Jag och Elin på bussen.
VI ÄÄÄLSKAR ATT ÅKA STADSBUSS! <3



Det blev lite sightseeing inne i staden. ;)



Egentligen är den här bilden för ful för att finnas på min blogg, men här har vi i alla fall SKIT SKOLAN!!! BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!



DEN BÄSTA! <3



När vi väl var hemma i lägenheten så gick vi ut igen för Elin skulle visa mig sitt framtida boende.
Men vägen dit var ju inte den lättaste, om vi inte hade haft min iPhone med GPS i så hade vi gått vilse...haha



Vi var även på Netto och kollade in utbudet...haha ;)



Och jag köpte godis, såklart! ;)


Det var en MYCKET rolig dag! :D
TUSEN TACK FÖR ATT DU VILLE KOMMA ELIN!!! <3 <3 <3
Man har ALLTID så roligt med dig! :D


Kommentarer
Postat av: Pelin

Hihi, grymt snygga bilder ;P

Det var skitkul på stan och statsbussen ägde allt. Det är verkligen vår grej det där med statsbuss ;). Tack för glassen och pizzan och godiset. Det är grymt kul att jag fick komma igen och att jag fick vara med dig. Som du säger, fast jag säger att det är verkligen alltid kul att vara med dig :D Plus att vi ska börja pumpa tillsammans nu snart och då umgås vi ju med :D

TACK <333 :D

2009-03-05 @ 18:26:29
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Det är jag som ska tacka för att du ville komma Elin! :)

Du är ALLTID välkommen och det vet du! ;)

Sängen står ju bäddad och klar också och du kan ju snart ha en egen tandborste här. ;)

Fast snart flyttar du ju ner hit och då ska vi umgås och träna så mycket vi bara kan, haha. ;)

DU BETYDER MYCKET! <3 <3 <3

2009-03-05 @ 20:39:09
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0