Utvecklingssamtal och shopping!

Ja, det är vad min dag har bestått av.
Vid kl.11:00 hade jag utvecklingssamtal och det gick bättre än bra, typ IG-varningar i alla ämnen och så var jag tydligen jättestökig på lektionerna, men annars så var allt bra! :D
När vi var klara med samtalet åkte mamma och jag in på stan och fikade först på Baronen och gick sedan och kollade lite i alla affärerna. Jag letade efter ett par ljusa jeans, men hittade inga bra. Dom hade rätt så snygga på kompaniet, men dom var inte perfekta så jag får helt enkelt leta vidare...
Det blev alltså inga jeans, men lite andra saker som ni kanske ser på bilden.
Inte den bästa bildkvaliten, men det får duga. ;)



När vi var klara på stan åkte vi till IKEA och åt mat och handlade även på City Gross. Efter det skjutsade mamma mig till lägenheten och hjälpte mig med alla sakerna upp.

Nu sitter jag här och borde egentligen plugga på trafiken och göra min svenska uppsats, men istället sitter jag att lyssnar på våran låt som vi gjorde i nian. HAHA jag skrattar ihjäl mig.! Fy fan alltså, det är inget man är stolt över, men här kommer ändå en länk dit för er som vill lyssna:
http://www.parkskolanmonsteras.se/parkinfo/elevarbeten/musikprojekt_07-08/musikprojekt_07-08.html

Nu ska jag göra kvällsmat och ta tag i mina läxor!

Ha det bra!

ROCK ON!

/Johanna


Kommentarer
Postat av: Pelin

Snygga kläder ;) Hey, förresten det är exakt sådana shorts jag vill ha. Vart köpte du dem? :)



Tihi, jag har den låten på datorn. Jag säger bara en sak, ni skulle ha dumpat en person i den ;) (förlåt, det var elakt, jag vet)



Men förresten. Inte visste jag att du var SÅ dålig i skolan. Johanna, jag tror det blir ett allvarligt snack imon. Vi måste verkligen prata ut om hur du sköter dig xP

2009-03-24 @ 21:57:14
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sa de inte att du var tvungen att gå om första terminen :P Vad bra att du handlade kläder, för du har ju inget att ta på dig ;)

Ha det bra!

2009-03-25 @ 12:54:05
Postat av: J.M

Shortsen köpte jag på Bik Bok, så nu vet du det Elin! ;)

Som sagt var så är jag sämst i skolan och igår blev det klart att jag ska gå om första året...

Nej då, så är det ju inte! Enligt Christian så ligger jag på VG, MVG i typ alla ämnena och är tydligen en "mönsterelev". :D

2009-03-25 @ 16:50:31
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0