ÄNTLIGEN KLAR!

Sitter vid datorn nere eftersom jag har skickat iväg min till Kalmar för att slippa dra den på bussen imorgon...

Men nu är jag färdig med allt i svenskan; Reflektionsprotokollet och uppsatsen och fy så skönt att ha den skiten borta! :D DET KÄNNS SÅ JÄVLA BRA!!!! :D

Dessutom har jag läst igenom allt i byggkunskapen och även övat lite på trafiken. Förutom att ha pluggat nästan hela dagen så har jag även solat, varit ute och cyklat, packat, varit ute och gått m.m.

Imorgon är det ny skolvecka igen och sista kärnämnesveckan för den här terminen. Har två prov den här veckan och även två nästa vecka...

På tisdag blir det kanotorientering och jag ser fram emot det och hoppas verkligen att det blir bra väder, men enligt smhi blir det molningt och regn... :(

Jag hoppas att den här veckan kommer gå fort och bli lugn, utan en massa läxor...

/Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

smhi ljuger stort, molnigt blir det nog, men det blir i alla fall varmt ;P

2009-05-24 @ 22:42:47
Postat av: J.M

Ja, jag hoppas att dom ljuger för det ska var bra väder! Det måste det bara vara! ;)

2009-05-25 @ 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0