BOMB!

Nyss satt vi ute på altanen ,i solen hela familjen och plötsligt så hör vi bara PANG ifrån tvättstugan. Mamma springer ner i källaren för att kolla vad det var som hände. 
Sedan skriker hon "Neeeej, kom ner och titta här!
Hela familjen springer ner och då får vi se att tvättmaskinsluckan har typ flugit bort och ligger på golvet... Jag förstår om detta låter rätt så knäppt, men det var det också. Hela luckan hade typ åkt väck och glaset hade åkt ur från luckan. Så ja, jag vet inte om tvättmaskinen går att laga eller om det helt enkelt blir till att köpa en ny, men våran familj är i alla fall väääldigt beroende av tvättmaskin.

När jag sen skulle gå upp så skriker Evelina "Neeeeej, Broooownieee". Det visade sig att Brownie hade stått och knaprat i sig mina dillchips som jag hade suttit och ätit innan den här incidenten.
Då blev jag ju inte glad om man säger så...

/Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

låter lite läskigt det där :S

2009-05-24 @ 18:47:23
Postat av: J.M

Haha, ja det var lite smått mysko...

2009-05-24 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0