BYGGVECKA! :D

Är helt slut efter en lååång dag...

Vaknade vid 06:00 och gjorde mig iordning och slängde på mig byggkläderna. Sedan kom Ussa och hämtade mig och jag åt fruskost i bilen; frallor och wienerbröd. Bortskämd? Det kan man väl säga. :P
Väl framme i skolan så var det ju då äntligen dags för byggvecka igen! :D Först hade vi morgongympa och efter det började vi arbeta med våra formbyggnader igen. Det gick bra och vi började även naja fast armeringsjärnen. Men jag hade sån jäkla huvudvärk hela dagen. Jag brukar aldrig ha ont i huvudet, men det berodde väl på det här jädrans vädret. Ett tag var det sol, ibland var det mulet och mörkt som bara den och ett tag trodde man det skulle börja regna...



Efter skolan halvsprang jag hem och bytte om. Sedan gick jag tillbaka till skolan och mötte Elin. :)
Vi gick in till stan och åt på Mc Donalds och kollade även lite i affärerna. Det var mycket roligt! :)

Elin :)



Nu måste jag packa upp och göra iordning på mitt rum!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Pelin

Det var mer än roligt, men jag har ju alltid kul med dig så det är inte så konstigt ;)

2009-05-05 @ 08:50:05
Postat av: J.M

Ja, jag kan bara säga detsamma och tacka för sällskapet! ;)

2009-05-05 @ 08:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0