Confused! :S

Sitter här med Pepzi, som halvligger på datorn och han är kelig som bara den! :)
Jag har inte hunnit öva på byggkunskapen, utan får nöta den imorgon istället...
Har sprungit runt i hela huset och känner mig helt förvirrad. Det blir alltid så när jag ska packa inför skolveckan. Det hade varit så mycket lättare att ta med sig hela garderoben, isället för att planera vad man ska ha på sig de olika dagarna beroende på väder m.m. Dessutom måste jag ha med mig "finkläder" eftersom Evelina slutar på fredag, men dom får nog ta med sig de ner då...

Imorgon är det byggvecka igen och nu är det inte långt kvar innan skolan slutar och sommarlovet kommer bli så bra, jag känner det på mig! :D


GOD NATT!


/Johanna


Kommentarer
Postat av: frida

gissa om jag börjar få värsta förkylningen? :O typiskt inför bygg :(

2009-05-31 @ 22:48:30
Postat av: J.M

Men Frida, nu ska vi hålla oss friska dom här sista 7 dagarna och resten av sommaren också såklart! ;)

2009-06-01 @ 17:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0