Dålig uppdatering!

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev och jag har helt enkelt inte hunnit med det, men nu så! :)

FREDAG:
Kort skoldag och den började med trafikkunskaps prov och det gick verkligen inte bra... Är osäker på typ allt jag skrev. Efter det var det lunch och idrott. På idrotten hade vi friidrott och fy fan vad tråkigt det var! Först stötte vi kula, hoppade längd och till sist sprang vi 400 meter. Då vet jag inte vad som hände, men jag kände direkt att något var fel... Till sist orkade jag inte mer och fick knappt ingen luft, utan bara stupade i backen.
Efteråt hem i bilen, kändes det som jag skulle dö när som helst...Jag var helt jävla slut och bara satt och stirrade, hörde knappt var Ussa sa...
Hemma blev det inte bättre, mamma var på väg ner med mig till akuten...Men som tur var så blev jag lite bättre efter maten och sedan var det dansavslutning och den kunde jag ju bara inte missa!







LÖRDAG:
Evelina, jag, Albin och Affe åkte till Oskarshamn och såg på Star Pilots för att få lite inspiration till dansen, det är ju den vi ska dansa till på Fliserydsdagen. ;)
Det var mycket bra, men alldeles för kort...
Evelina tog en massa bilder, men jag kan ju inte lägga upp alla. ;)







När vi kom hem var det dax för grillfest med en massa Fliserydare. Magda hängde också på, så det var roligt! :D Det blev såklart brännboll och det var ju perfekt väder :). Magda och jag gick hem och såg på Robinson och Erik hängde med också. :)





Extremt rolig dag var det i alla fall! :D

SÖNDAG:
Idag har vi varit och fikat hos farmor och dom och mormor, Birger, Veronica och Erik var här en sväng och åt pizza. :P
Albin och jag har även varit och badat  i Emån och det var faktiskt riktigt skönt! :)

BILDBEVIS!!! :D









Nu ska jag packa, öva på byggkunskapen och en massa andra grejer... :P

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0