Elin! :D

Tjabba tjena hallå! ;)

Elin kom förbi en sväng och åt mat och vi hade allmänt roligt som alltid. :D



Vi har även kommit fram till att det spökar här i lägenheten, helt ärligt alltså! :O När vi skulle göra mat letade jag efter ugnsformen, men den fanns inte någonstans...
Efter maten, när jag hade diskat, skulle jag sätta tillbaka den andra formen och då var den formen där som jag letade efter! Helt sjukt! Både Elin och jag är helt säkra på att den inte var där innan...
Dessutom har internet varit allmänt mysko hela dagen, det har brutits ner och det har kommit upp konstiga anslutningskällor...
Detta måste redas ut!

Nu ska jag snart gå och lägga mig...

Har bara en lektion imorgon, så det blir en pluggdag då!

GOD NATT!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0