En helt vanlig tisdag eller???

Ja, dagen har varit precis som vanligt.

Först hade vi morgongympa och det är alltid lika spännande att se vilken låt det blir, haha. Det kom vi i alla fall på idag;
Tilda: Hoppas dom tar den den roliga låten med min favoritrörelse!
Jag och Jenny stod där som frågetecken och fattade inte riktigt vad hon menade, men sen gick det upp ett litet ljus för oss...
Det är alltid lika roligt med morgongympan för det är typ ingen som är i takt eller gör rörelserna ordentligt (inte ens lärarna!) så man står ju där och fnissar lite för sig själv... ;)

Efter det fortsatte vi med murningen och det går väl rätt så bra tror jag. :)

Nu ska jag och Ussa iväg och handla.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0