Fredag

Så var det äntligen fredag igen och först hade vi byggkunskap och gjorde inte så speciellt mycket eftersom vi är klara med kursen typ, vi ska "bara" ha ett JÄTTESTORT prov om två veckor...
Efter det var det mätteknik och vi var ute på skolgården och mätte en massa höjder och när vi hade mätt allt så gick det inte ihop sig, så då var det ju bara till att räkna om alltihop igen.



Till sist hade vi idrott och jag och Jenny var pepp på paddling och vad blev det? Jo, kanotorientering och det var asroligt (som Jenny skulle uttryckt det) och det gick strålande! :D Vi paddlade på som bara den och Jenny skötte kartan väldigt bra, dessutom var det ju strålande väder. ;) Fast det var lite läskigt när man typ fick lägga sig ner på golvet för att komma igenom en lååång tunnel, men guuud så roligt det var! :D
Det roligaste är ju att vi har valt det här på friluftsdagen också, så det kommer bli riktigt nice! :D
När vi hade slutat tog jag bussen ända hem till Fliseryd och mamma hade gjort god mat och jag var utsvulten, så det var ju inte helt fel! ;)

Nu ska jag iväg ner till sporthallen för det är ju dansträning! :D
Men först till Magda och ta sällskap med henne och hämta nyckel! :D

/Johanna

Kommentarer
Postat av: fridaaaaaa

det är då fan att man ska missa det roliga den dagen man inte är där :( :P

2009-05-16 @ 08:17:20
Postat av: J.M

Ja, det var synd att du inte var med för det var jätteroligt! ;)

Men det blir nog fler gånger.

2009-05-16 @ 10:05:03
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0