Hemma igen!

Ja, då var man hemma i det kära Fliseryd igen! :)
Veckorna går så otroligt fort och snart är det sommarlov! :D Det känns som vi började skolan nyss...helt sjukt!

Idag hade vi först byggkunskap; vi arbetade med trä och fick reda på provet på maskiner och verktyg och jag fick MVG!!! :D
Sedan hade vi två timmars teori i mätteknik och efter det lunch.
Till sist var det idrott på Fredrikskans och vi sprang Ängö. Det gick verkligen skitdåligt, jag hade jätteont i min ena höft så jag gick typ hela rundan...

Efter skolan kom Evelina och hämtade mig och nu sitter jag här hemma och ska iväg på dansträning om cirka två timmar. Har saknat dansen nu, det var ju ett tag sen vi tränade sist, så det ska bli roligt! :D

Ja, nu har jag inte så mycket mer att skriva....

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0